האתר בעל תמיכה מוגבלת בדפדפן שלך, אנו ממליצים לך לצפות באתר מ Chrome / Edge / Safari / Firefox
כל האתר ב17% הנחה קופון IL17
שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

אבני חן שטובות לחיזוק הבריאות הגופנית

אבני חן אלו פועלות באופן כללי להגברת החיוניות והאנרגיה הגופנית. בנוסף מעודדות הרגלים פיזיים בריאים המטפלים בגוף. הערה: אבני חן אינן תחליף לעזרה רפואית או לתרופות.

אבן_אגת בלו-לייס

אגת בלו-לייס Blue-Lace Agate

מסייעת באופן מיוחד לשיפור הבעה מילולית. טוב להחזיקה בקרבת מקום כשרוצים לשמור על כושר ביטוי רגוע. מסירה ומשחררת מחסומים ממערכת העצבים. האנרגיה שלה מעניקה תמיכה עדינה למצבי ייאוש ודכדוך. טובה לעוסקים במשרות ניהוליות מאחר ועוזרת להרגיע ולהשקיט את המוח לאחר מאמץ מחשבתי.

ראה תכשיטים
אבן_אגת -קרייזי לייס-

אגת "קרייזי לייס" - AGATE CRAZY LACE

אגת מרהיבה ביופיה שמקורה במקסיקו.מעניקה יציבות והגנה, מחזקת ביטחון עצמי ובריאות. היא כשער המחבר בין מימד הרוח ומימד החומר. עוזרת לנו להיפתח בצורה הדרגתית ומאוזנת לעולמות הרוחניים.

ראה תכשיטים
אבן_קרנליאן

קרנליאן Carnelian

בשם: “אבן-השמחה”, מאחר והאנרגיה שלה יוצרת שמחת-חיים ועליצות. נחשבת בדרך כלל לאבן שמתגברת אנרגטית, אך בזכות העדינות שלה יכולה להרגיע גם במקרים של עודף. עוזרת להתמקד בהווה. משפרת את כושר הריכוז. מצוינת לאנשים שעומדים מול קהל, תחזק אצלם את היכולת ההבעתית והתיאטרלית. בזכות יכולתה להכניס שמחה היא מסוגלת לאזן רגשות סוערים של כעס ושנאה ולהפיג קנאה, אחיזתה מעניקה תוספת מרץ לאנשים איטיים.

ראה תכשיטים
אבן_טורמלין

טורמלין Tourmaline

מאיצה תהליכים של מודעות-עצמית ומעניקה הגנה אנרגטית תוך כדי. עוזרת ותומכת במצבי פרידה או כל התמודדות אחרת עם כאב. בשימוש מתמשך בה, בעיקר כשמדובר באבנים חזקות ומלוטשות המשובצות בתכשיטים, עשויים להתחזק הקסם האישי והזוהר השופעים מהאדם. מצוינת לטיפול בעייפות כרונית ותשישות. אבן שפע מובהקת. מחזקת את מערכת העצבים.

ראה תכשיטים
אבן_גייד סגולה

ג׳ייד סגולה Purple Jade

מעודדת בריאות, שלווה, שלום ואריכות ימים. כמו כן, היא מסייעת לנו לשחרר רגשות מודחקים, להיות מלאי השראה ובעלי יכולת הבחנה בין עיקר לטפל. אבן זו מעוררת את תת המודע לכן היא קרויה גם "אבן החלום". מחברת אותנו לאהבה, חמלה ומחזק תכונות נשיות לכן טובה לאמהות.

ראה תכשיטים
אבן_ג׳ספר פיקצ׳ר

ג´ספר פיקצ´ר - PICTURE JASPER

מעודדת הג'ספר התבוננות עמוקה והבהרה של מצבי חיים. באמצעותה ניתן להגיע לתובנות חדשות על מצבים קיימים ופתרונות למצבים שנראים לנו בלתי ניתנים לשינוי. אבן זו מחברת לתחושת הבחירה ומזכירה שבכל מצב קיימת בחירה אמיתית היוצרת שינוי. בגוף הפיסי טובה למערכת העיכול.

ראה תכשיטים
אבן_ספיר

ספיר Sapphire

מחדדת בהירות מחשבתית ואת יכולת ההבנה. עוזרת לחשוב בצורה מעמיקה וצלולה.  עוזרת לברור את העיקר מהטפלולהתמקד בדברים החשובים. עוזרת לנקות מחשבות שליליות ומיותרות מהמחשבה המודעת. נותנת עידוד ומוטיבציה להתחיל לבצע דברים ולהתמיד בהם. מאזנת באופן כללי את מערכת הדם. מרגיעה שטפי-דם וטובה לטיפול בורידים ועורקים בעייתיים. מחזקת את המערכת החיסונית. 

ראה תכשיטים
אבן_גארנט

גרנט (גארנט) Garnet

מסוגלת לעורר את ההשראה, היצירתיות והמוטיבציה. מפיגה מצבי רוח קשים. מחזקת את טיהור הדם. טובה במקרים של מחזור חודשי לא סדיר כשהמחזור חלש מדי, וכן לחולשה של מערכת הפריון. קשורה ליצירה בכל הרמות (גם בהיבט של ילודה וגם של היכולת ליצור). מגבירה תשוקה מינית. לכאבי גב תחתון טוב לשלבה עם הסמוקי-קוורץ

ראה תכשיטים
אבן_מוקייט

ג’ספר מוקייט (Mookaite)

אבן מרהיבה ומגוונת בצבעיה שמוצאה מאוסטרליה. מבחינת שימושיה האנרגטיים מספקת איזון נפלא בין פנים וחוץ, ומחברת בין חוויות פנימיות לבין המימוש שלהן במציאות הפיזית. עוזרת להגביר את הרצון והצורך בהרפתקנות ובו בזמן עוזרת להרפתקן להרגיש מאוזן ומחובר לעצמו. עוזרת לקבל החלטות ולהתגבר על דילמות. נותנת חיזוק כללי לגוף הפיזי.

ראה תכשיטים חזרה לכל הסגולות

עגלת קניות

שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

לא נמצאו מוצרים אשר זמינים לרכישה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.