האתר בעל תמיכה מוגבלת בדפדפן שלך, אנו ממליצים לך לצפות באתר מ Chrome / Edge / Safari / Firefox
כל האתר ב2+1 מתנה קופון 2PLUS1
שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

אבני חן לפי סוג

Selected Image

אגת בלו-לייס Blue-Lace Agate

מסייעת באופן מיוחד לשיפור הבעה מילולית. טוב להחזיקה בקרבת מקום כשרוצים לשמור על כושר ביטוי רגוע. מסירה ומשחררת מחסומים ממערכת העצבים. האנרגיה שלה מעניקה תמיכה עדינה למצבי ייאוש ודכדוך. טובה לעוסקים במשרות ניהוליות מאחר ועוזרת להרגיע ולהשקיט את המוח לאחר מאמץ מחשבתי.

Selected Image

אובסידיאן Obsidian

בשלב בו יש התמודדות עם הפחדים היא מאזנת אנרגיות פנימיות וחיצוניות ושומרת בעדינות על האדם מנזק רגשי/פיזי שעלול להגרם לו. נשיאה או ענידה שלה בתקופות קשות כשהמשתמש בה מוכן לכך עוזרת לפזר את המחשבות הלא-אוהבות שעולות מתוך הפנימיות.

Selected Image

אוונטורין Aventurine

מרגיעה ומרככת רגשות שליליים. מסייעת להגברת הפתיחות ויכולת הקבלה מבלי לחשוש מפגיעה. יחד עם היותה מרגיעה היא מעוררת מוטיבציה והרפתקנות, מאזנת בין יין ויאנג ומחזקת את יכולת הריפוי העצמי של המערכת האנושית. מצוינת לאנשי-עסקים החיים באווירה של מתח. מקילה על דכדוך, בעיקר אם נוצר מסיבות רגשיות.

Selected Image

אופל ורודה Opal

נחשבת לאבן המעוררת ומגבירה יצירתיות ודמיון, עוזרת להשתחרר מחסימות פנימיות ובכך מעודדת התפתחות אישית. מעניקה אומץ ותקווה אל עבר שינויים בחיינו. מחזקת בחירה בשינוי. 

Selected Image

אמאזונייט-אמזונייט Amazonite

"אבן האותנטיות", מחזקת את התעוזה ללכת עם האמת שלך עד הסוף. מחזקת את הביטחון העצמי, ומפחיתה שיפוטיות וביקורתיות כלפי עצמנו וכלפי הסביבה. 

Selected Image

אמטיסט (אחלמה) Amethyst

משוייכת לצ’קרת העין השלישית (העין של הנפש) אבן מרגיעה שמשקיטה את התודעה. עוזרת לעבור בקלות רבה יחסית למצב של שינה כך שהיא עוזרת למתקשים להרדם ומרגיעה כעס. מצוינת לשימוש במצבי עייפות יתר ותשישות. טובה להקלת מתח, מסיעת לנדודי שינה.

Selected Image

אפטייט Apatite

אבן בעלת עוצמה מיוחדת. ממקדת את האדם ומחזקת ביטחון. מגבירה אינטלקט ואת היכולת היצירתית. מאזנת תיאבון. מתאימה למטפלים ויועצים מכל התחומים.

Selected Image

אקוומרין Aquamarine

"אבן האומץ", מגבירה את התעוזה. מאזנת בין המחשבה לרגש ויוצרת הרמוניה פנימית. מגבירה את יכולת החשיבה והיצירתיות. מעוררת את העין השלישית. יש המכנים אותה "אבן הנדודים", טובה לענידה בקרב אנשים הנוסעים רחוק.

Selected Image

טורמלין Tourmaline

קבוצת אבני הטורמילין מעניקות חוסן נפשי וכל צבע מחזק תחום אחר

טורמילין שחורה - הגנה אנרגטית (גם מעין הרע)

טורמילין ירוקה- אבן שפע, משחררת תשישות

טורמילין ורודה- התלהבות ושמחת חיים, מאחה פצעי עבר רגשיים

Selected Image

לאפיס לזוליי Lapis lazuli

אבן המקלה על לחצים מכל הסוגים. מחזקת כישורים אינטלקטואליים ועמידה מול קהל. מעודדת התמודדות מול דברים המקשים עלינו. האבן מעצימה יכולות חשיבה וחוכמה ומשפרת את התקשורת הבין אישית. מחזקת יכולות למידה אצל מבוגרים.

Selected Image

לברדורייט Labradorite

"אבן האופטימיות", מחזקת את האופטימיות ומעודדת ללכת בעקבות החלומות שלך. מעודדת שלווה וקור רוח בתקופות של שינויים משמעותיים בחיים. מחזקת את הביטחון העצמי.

Selected Image

לרימר (פקטולייט) Larimar

"אבן החדווה והאושר", מאזנת חוסר רוגע ולחץ. מחזקת התפתחות והגשמה עצמית. מצוינת לחיזוק התקשורת הבין אישית והסביבתית. עוזרת לשחרר
ביקורת ואנרגיות שליליות. מחזקת זרימה ביצירה ועל כן מתאימה לאמנים ומטפלים אנרגטיים, כמו כן מתאימה לצוללנים/גולשים.

Selected Image

מונסטון (אבן-ירח) Moonstone

"אבן התקווה". מחזקת תקווה ושאיפות, טובה להתחלות חדשות ולתקופות של שינויים משמעותיים בחיים. עוזרת לחיזוק ההערכה העצמית. מקושרת עם אנרגית-הירח שנחשבת לאנרגיה נשית. מחזקת רומנטיקה וחיבור זוגי.

Selected Image

סאנסטון – אבן השמש Sunstone

"אבן המנהיגות" ובכך תתמוך באלו העוסקים בתחומי המנהיגות/ניהול ובמקביל תפתח את יכולות אלו אצל מי שזקוק להן. מחזקת חמלה, חשיבה מחוץ לקופסא, אחריות ועוצמה. האור שהיא מקרינה עוזר לסילוק פחדים וחרדות שונים. היא מקרינה חום ורוך המסוגלים להקל ולרכך לחץ ודכדוך.

Selected Image

סודלייט Sodalite

משקיטה את המחשבה. אבן המגשרת בין ההיגיון לאינטואיציה ויוצרת הרמוניה בנפש. מצוינת לתהליכי התפתחות אישית, מעודדת חשיבה יצירתית.

Selected Image

סיטרין Citrine

"אבן השפע". מסייעת לקבל פרספקטיבה על החיים, עוזרת לראות את הדברים בבירור ובבהירות. מחברת אותנו לשמש הפנימית שלנו ומחזקת את הביטחון העצמי וכח הרצון. מחזקת את הריכוז וצלילות המחשבה. מעוררת את היצירתיות
והדמיון. 

Selected Image

פרידוט Chrysolite

"אבן השפע", מעניקה לנו שפע בכל היבט בחיינו. מחזקת את הסובלנות, אמפתיה וחום כלפי עצמו והזולת. נותנת תקווה ואופטימיות. מחזקת את הערך העצמי.

Selected Image

עין-הנמר Tiger-eye

"אבן השינויים וההגשמה", אבן שדוחפת להניע שינויים והחלטות חשובות בחיינו. עוזרת להגשמה עצמית ותומכת בגישה חיובית לחיים. טובה לחיזוק הביטחון העצמי.

Selected Image

פנינה Pearl

האנרגיה שלה מגבירה טוהר, תמימות ואמון. היא סימבול ליושר. הפנינה מסמלת שקט ושלווה פנימיים, ולכן היא מצוינת נגד כעסים מה גם שיש לה את היכולת לעזור לנו לקבל אהבה.

Selected Image

קרנליאן Carnelian

"אבן השמחה”. עוזרת להתמקד בהווה. משפרת את כושר הריכוז. מצוינת לאנשים שעומדים מול קהל. מאזנת רגשות סוערים של כעס ושנאה ומפיגה
קנאה, אחיזתה מעניקה תוספת מרץ לאנשים איטיים.

Selected Image

קריסטל-קוורץ clear-Quartz

"אבן הכוח" אשר מגבירה אנרגיה של כוונה ומחשבה. המחזקת את החיבור בין הגוף לנפש ויוצרת הרמוניה. נותנת תמיכה וחיזוק לרגשות שליליים. מחזקת את המימד המחשבתי ומפתחת את היצירתיות והדמיון באדם. מצוינת למדיטציה.

Selected Image

קיאנייט/קייניט – Kyanite

"אבן הגישור", טובה להליכי גישור, משא-ומתן וחיזוק התקשורת. אבן מרגיעה המחזקת את ההגיון, מפיגה כעס ותסכול ומסייעת לאדם להיות מחובר לעצמו. מצוינת ועוזרת למדיטציה. מאזנת את בלוטת התריס.

Selected Image

קריסופרס Chrysoprase

אבן של צמיחה אישית ואיזון רגשי בהתנהלות מול אחרים. עוזרת לאדם להכיל טוב יותר את עצמו והזולת. מעודדת התפתחות אישית. מעניקה רוגע ומגבירה את הסבלנות וסובלנות. 

Selected Image

רוז-קוורץ Rose-quartz

"אבן האהבה". משויכת לאנרגיית האהבה, החמלה והרכות. מצוינת לחיזוק קבלה עצמית ומסייעת לנו לקבל את האחר כפי שהוא. מגבירה את האנרגיות החיוביות בגוף, מנטרלת פחדים וכעסים. 

Default Image

Lorem Ipsum Dolor Sit amet

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

עגלת קניות

שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

לא נמצאו מוצרים אשר זמינים לרכישה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.