האתר בעל תמיכה מוגבלת בדפדפן שלך, אנו ממליצים לך לצפות באתר מ Chrome / Edge / Safari / Firefox
שליח חינם עד הבית ברכישה מעל 249 ₪

שאלות ותשובות

  1. האם הרכישה באתר מאובטחת? בוודאי. סליקת האשראי מתבצעת ישירות אל מול חברות האשראי בצורה המאובטחת ביותר. תוכלי לשלם בGoogle Pay ו-Apple Pay כמו כן, תוכלי לבחור לשלם באמצעות אפליקציית BIT.

 

  1. מה מדיניות המשלוחים ?לחצי כאן למדיניות המשלוחים 

 

  1. איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי? כאשר ההזמנה תצא לכיוונך תקבלי אסמס מחברת השליחויות עם לינק למעקב, במידה ולא קיבלת פני לשירות הלקוחות עם מספר ההזמנה ונעדכן אותך בסטטוס.

 

  1. איך אפשר להחליף ולהחזירלחצי כאן למדיניות החלפות והחזרות 

 

  1. אפשר לבצע שינויים בהזמנה אחרי שבוצעה?
  • תכשיטי חריטה- יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך כ12 שעות מביצוע הרכישה כיוון שברגע שתהליך הייצור התחיל אין אפשרות לבצע שינויים.
  • תכשיטים שאינם חריטה- במידה ויצרת קשר לפני שהמשלוח יצא לכיוונך אין בעיה לבצע שינויים, במידה והמשלוח כבר בדרך תוכלי לבצע החלפה עפ"י נוהל ההחלפות.
  • הוספת מוצרים להזמנה- במידה והמשלוח טרם יצא לכיוונך תוכלי לבצע הזמנות נוספות ולבקש שנאחד לך אותן באהבה. 

 

  1. איך בוחרים מידה לטבעת ?אנחנו עובדים לפי מידות אמריקאיות, תוכלי להיעזר באפליקצייתring sizer, חשוב שתדעי כי רוב הטבעות בשאק-איט הינן פתוחות ולכן בדגמים אלו אין צורך לדעת את המידה המדויקת.

טווחי המידות המומלצים:

  • אצבעות דקות מאוד - xxs - 5/5.5
  • אצבעות דקות - xs - 6/6.5
  • אצבעות רגילות - s - 7
  • אצבעות בינוניות - m - 7.5/8
  • אצבעות רחבות - l - 8.5/9  

 

  1. האם יש אחריות על התכשיטים? אנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו ועל כן מאפשרים מימוש אחריות במשך שנה מרכישת התכשיט!

האחריות אינה כוללת בלאי טבעי כתוצאה משימוש כגון שריטות, פגם בציפוי, קרע, שבר, פגם באבן חן או אובדן חלקים, אך גם במקרים אלו נעשה כמיטב יכולתנו לעזור.
למסירת התכשיט תוכלי להגיע לסטודיו ברעננה (בתיאום)- מומלץ! רוב התיקונים יתבצעו מיד, כך שכבר תצאי עם הפריט המחודש או עם שליח בעלות 25 ש"ח לכיוון.
חשוב לנו שתדעו כי כל מוצר עובר בקרת איכות קפדנית לפני יציאתו. כמו כן, במידה וקיבלת מוצר עם פגם יש ליצור קשר במיידי עם שירות הלקוחות לטיפול מסור.

 

  1. איך לשמור על התכשיטים? לשמירה מירבית על התכשיטים יש לאחסנם במקום יבש ומוצל, בתוך שקית בד / פלסטיק רב-פעמית המתקבלת כחלק מהמשלוח שלנו, שימי לב לא לאחסן בחדר מקלחת או באוויר הפתוח. מומלץ להימנע מאימון גופני או שינה עם התכשיטים.

כסף 925 / סטיינלסטיל – עמידים במים | ציפויים – מומלץ להימנע ממגע של מים, זיעה ומבשמים.

שימי לב כי כסף 925 מתחמצן כאשר אינו מאוחסן כשורה, תמיד אפשר לנקות ולהבריק אותו אך מומלץ לעקוב אחרי ההוראות על מנת למנוע התחמצנות.

 

  1. אפשר להגיע למדוד / לקנות אצלכם? אנחנו חנות אונליין ולכן הרכישות הן דרך האתר, אבל אם בכל זאת תרצי לתאם הגעה לסטודיו שלנו את יותר ממוזמנת! התיאום הוא מול שירות הלקוחות והכתובת היא החרושת 5, רעננה.

*שימי לב כי לא כל המוצרים המופיעים באתר זמינים בסטודיו

כמו כן תמיד תוכלי לבחור בסוג משלוח 'איסוף מהסטודיו' וכאשר ההזמנה תהיה מוכנה היא תחכה לך כאן, במידה ותרצי לאסוף אחרי שעות הפעילות אנא צרי קשר עם השירות.

*הכניסה לבניין היא מצד שמאל למחסני חשמל, קומה 1 במעלית.

 

  1. ההצטרפות למועדון היא בחינם ?ההצטרפות היא לגמרי בחינם! היא קלה ומהירה.כחלק מהטבות המועדון תוכלי לצבור כ5% נקודות על כל רכישה, לקבל הטבות יום הולדת ועוד המון הפתעות. לחצי כאן להצטרפות

 

  1. איך אפשר ליצור עמכם קשר?

לפניות בנושא הזמנה קיימת שימו לב לצרף את פרטי ההזמנה

נשמח לעמוד לשירותך (:

 

עגלת קניות

ברכות! ההזמנה שלכם זמינה עם משלוח בחינם נותרו 249 ₪ בלבד לשליח עד הבית חינם!
לא נמצאו מוצרים אשר זמינים לרכישה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.