שאלות ותשובות
איך אפשר ליצור עמכם קשר?
1. בכתובת המייל - info@shak-it.co.il
2. בוואטסאפ – לחצו כאן (פעיל בימי א'-ה' בין השעות 10:00-15:00).
לפניות בנושא הזמנה קיימת שימו לב לצרף את פרטי ההזמנה
איך לשמור על התכשיטים?
לשמירה מירבית על התכשיטים יש לאחסנם במקום יבש ומוצל,
בתוך שקית בד / פלסטיק רב-פעמית המתקבלת כחלק מהמשלוח שלנו.
מומלץ להימנע מאימון גופני או שינה עם התכשיטים.
כסף 925 / סטיינלסטיל – עמידים במים | ציפוי זהב / ציפוי כסף / רודיום – מומלץ להימנע ממגע של מים, זיעה ומבשמים.
האם יש אחריות?
אנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו ועל כן מאפשרים מימוש אחריות למשך כשנה מרכישת התכשיט!
- האחריות אינה כוללת שריטות, פגם בציפוי, קרע, שבר, פגם באבן חן או אובדן (חלקי/מלא).
- תיקונים אשר לא כלולים במסגרת האחריות יתאפשרו בתשלום סמלי.
- מסירת התכשיט – הגעה לסטודיו (בתיאום מולנו) - מומלץ! רוב התיקונים יתבצעו מיד, כך שכבר תצאי עם הפריט המחודש / שליח בעלות 25 ש"ח לכיוון.
חשוב לנו שתדעו כי כל מוצר עובר בקרת איכות קפדנית לפני יציאתו. כמו כן, במידה וקיבלת מוצר עם פגם יש ליצור קשר במידי עם שירות הלקוחות לטיפול מסור.
איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי?
את תקבלי אסמס מחברת השליחויות עם לינק מעקב,
במידה ולא קיבלת שלחי לנו וואטסאפ עם השם המלא של מבצע ההזמנה ונעדכן אותך היכן היא נמצאת כעת.
האם ניתן לשלם במזומן?
התשלום במזומן יתאפשר עם הגעה למשרד שלנו ברעננה או בדוכני המכירות המתחלפים שלנו, ביתר המקרים ניתן לשלם באשראי (האתר מאובטח כמובן) / העברה בנקאית / אפליקציות תשלום
ההצטרפות למועדון היא בחינם?
ההצטרפות היא בחינם !
כחלק מהטבות המועדון תוכלי לצבור נקודות בקלות כאשר כל נקודה = שקל! סופר שווה.
בנוסף תקבלי הטבות סודיות רק לרשומות ותדעי על הכל לפני כולן!