שירות הלקוחות הטלפוני\וואטסאפ – 050-777-4737 (פעיל בימי א'-ה' בין השעות 10:00-16:00)

ניתן להשאיר לנו הודעה בוואטסאפ או בעמוד האינסטגרם ונציגנו יחזרו בהקדם האפשרי.

מייל – info@shak-it.co.il

משלוח לנקודת איסוף/לוקר : חינם בכל רכישה (3-7 ימי עסקים)

שליח עד הבית: בקנייה עד 299₪ – 19₪ | בקנייה מ-299₪ – חינם! (2-6 ימי עסקים)

איסוף עצמי: הרצליה – ימי א׳ עד ה׳ 10:00-16:00 – חינם! (1-3 ימי עסקים. לאחר קבלת המייל כי החבילה מוכנה עבורך – תוכלי להגיע)

  • הערות:
  • – כל הזמנה שהתקבלה אחרי 10:30 בבוקר בימי חול תטופל במהלך יום העסקים הבא
  • – יישובים מרוחקים / קיבוצים / מושבים – ייתכן עיכוב של 1-3 ימי עסקים באספקת המשלוח
  • – זמן המשלוח לא כולל את זמן הכנת התכשיטים (חריטות- עד שבועיים, לא חריטות- 3 ימי עסקים)
  1. לא מרוצה ממה שבחרת? אין בעיה!

    ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 30 יום מיום הקניה בדואר חוזר או אצלנו במשרד בהרצליה, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד חשבונית.

    תוכלי לבחור בקרדיט למימוש באתר או בפריט אחר שנשלח אליך לנקודת איסוף בקרבת ביתך ללא עלות.

    ניתן להחזיר פריטים תמורת החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד חשבונית.

    פריטים אשר נקנו במבצע ניתן להחליף / להחזיר עד שבוע מיום קבלתם.

    לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח שבוצע (הטבת משלוח חינם תתקזז מההחזר- 25 ₪ למשלוח עד הבית ו13 ₪ לנקודת איסוף). 

    לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים בחריטה אישית.

    לכל שאלה נוספת, אנא פני לשרות הלקוחות שלנו 050-777-4737 | info@shak-it.co.il  ונשמח לסייע.

      • ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14  יום מיום הקניה (מוצרים שנרכשו במבצע בתוך שבוע) בדואר חוזר או במשרד שלנו בהרצליה, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש.
      • הפריט אליו תרצי להחליף ישלח אליך חזרה לנקודת איסוף (Epost) בקרבת ביתך ללא עלות.
      • ניתן להחזיר פריטים תמורת החזר כספי מלא עד שבועיים מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. 
      • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח אשר בוצע.
      • לא ניתן להחליף/להחזיר פריטי חריטה.
    •  
    • לא ניתן להחליף/להחזיר תכשיט שנפגם (במקרה כזה ניתן לממש אחריות).
    • ההחזר יועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה.
    • סוג כרטיס 'דיירקט' אשר אינו מאפשר החזר יקבל קרדיט באתר בשווי הפריטים שהוחזרו, לא כולל דמי המשלוח.
    • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על משלוח אשר בוצע (במקרה של קבלת משלוח חינם/מוזל – עלות המשלוח תקוזז מסכום הקניה ותחול על הלקוח – נקודת איסוף 13 ש"ח, שליח עד הבית 28 ש"ח)
    •  

לשמירה מירבית על התכשיטים יש לאחסנם במקום יבש ומוצל, בתוך שקית פלסטיק רב-פעמית / אורגנזה המתקבלת כחלק מהמשלוח שלנו.

בנוסף, מומלץ להימנע מאימון גופני או שינה עם התכשיטים.

כסף 925 / סטיינלסטיל – עמידים במים.

ציפוי זהב / ציפוי כסף / רודיום – מומלץ להימנע ממגע של מים, זיעה ומבשמים.

כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה! העבירי אלינו את הפריט הפגום, נתקן ונשלח אותו אלייך בחזרה לנקודת איסוף (Epost) בקרבת ביתך ללא עלות.

*האחריות כוללת ניקוי, ציפוי מחודש והחלפת חלקים פגומים. אינה כוללת טיפול בשריטות, שברים או אובדן.

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסטפ 050-777-4737 \ במייל – info@shak-it.co.il (פעיל בימי א'-ה' בין השעות 10:00-16:00)

את המוצר הפגום ניתן למסור אלינו במספר דרכים:

1) דואר רשום (עם מספר מעקב) לידי שאק-איט, שקד כהן. שוידלסון 5 ב', 4680705 הרצליה

2) להשאיר את הפריט בתיבת הדואר שלנו (שוידלסון 5 ב', הרצליה)

3) תיאום שליח (25 ש"ח לכיוון)

*נשלח את הפריט המתוקן בחזרה אלייך ללא עלות לנקודת איסוף בקרבת ביתך

*יש לארוז את הפריט בתוך קופסא ושקית מוגנים ולהוסיף בפנים טופס החלפה / מימוש אחריות

זמן התיקון עד 5 ימי עסקים (לא כולל זמן משלוח)

את תקבלי אסמס מחברת השליחויות עם לינק מעקב במידה ולא קיבלת שלחי לנו וואטסאפ עם השם המלא של מבצע ההזמנה ונעדכן אותך היכן היא נמצאת כעת.
  • את תקבלי אסמס לנייד שהשארת כאשר החבילה תגיע לנקודה עם מיקום מדויק והנחיות פשוטות
  • המשלוח יגיע לנקודה הקרובה ביותר לכתובת שהשארת (יישובים מרוחקים, ייתכן צורך בנסיעה לנקודה)
  • לחצו כאן לרשימת כל הלוקרים ונקודות האיסוף
  • *מומלץ לרכישות עד 400₪
  •  

התשלום במזומן יתאפשר עם הגעה למשרד שלנו בהרצליה או בדוכני המכירות המתחלפים שלנו, 

ביתר המקרים ניתן לשלם באשראי (האתר מאובטח כמובן) / העברה בנקאית / אפליקצית ביט.