האתר בעל תמיכה מוגבלת בדפדפן שלך, אנו ממליצים לך לצפות באתר מ Chrome / Edge / Safari / Firefox
שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

אבני חן שטובות לחיזוק ההגנה

הגנה מגיעה בצורות רבות. מבחינה רגשית יכולה להיות הגנה מפני כאב או כעס. הנגה מפני אנשים שליליים.

אבני החן מספקות הגנה נפשית ומרחיקות דמויות שליליות מהחיים. טוב מאוד במצבים של אנשים בחייך שמאחלים לך רע או כועסים עליך.

אלו אבני החן שהכי טובות לחיזוק ההגנה:

אבן_אמטיסט

אמטיסט (אחלמה) Amethyst

משוייכת לצ’קרת העין השלישית (העין של הנפש) אבן מרגיעה שמשקיטה את התודעה. עוזרת לעבור בקלות רבה יחסית למצב של שינה כך שהיא עוזרת למתקשים להרדם ומרגיעה כעס. מצוינת לשימוש במצבי עייפות יתר ותשישות. טובה להקלת מתח, מסיעת לנדודי שינה.

ראה תכשיטים
אבן_מונסטון

מונסטון (אבן-ירח) Moonstone

מחזקת תקווה ושאיפות, טובה להתחלות חדשות ולתקופות של שינויים משמעותיים בחיים. עוזרת לחיזוק ההערכה העצמית. מעודדת את פיתוח היכולת האינטואיטיבית במידה ולא משתמשים בה מספיק. כמו בהיבט הרגשי, כך גם בהיבט הפיזי, טובה לכל המקרים של חוסר-איזון הורמונלי . משחר ההיסטוריה מקושרת עם אנרגית-הירח שנחשבת לאנרגיה נשית, ושמה נגזר משמו של הירח. אבן בעלת היסטוריה רחבה הנזכרת בתרבויות רומא העתיקה והמזרח. בהודו נחשבת כאבן קדושה.

ראה תכשיטים
אבן_אובסידיאן

אובסידיאן Obsidian

בשלב בו יש התמודדות עם הפחדים היא מאזנת אנרגיות פנימיות וחיצוניות ושומרת בעדינות על האדם מנזק רגשי/פיזי שעלול להגרם לו. נשיאה או ענידה שלה בתקופות קשות כשהמשתמש בה מוכן לכך עוזרת לפזר את המחשבות הלא-אוהבות שעולות מתוך הפנימיות.

ראה תכשיטים
אבן_לברדורייט

לברדורייט Labradorite

עוזרת למשתמשת בה להתחבר לעוצמה שלה ובו-בעת להיות יציבה ומעשית בהתנהלותה. מאפשרת לזרום בצורה מאוזנת בתקופות של שינויים משמעותים בחיים. מעודדת שלווה וקור-רוח על ידי הסרת מחשבות מטרידות, מחזקת מקוריות. מביאה להכרה ביכולות לוגיות ואנליטיות ומחזקת את ההבנה מתי הזמן הנכון לדברים שונים ובמקביל את הבטחון העצמי.

ראה תכשיטים
אבן_טורמלין

טורמלין Tourmaline

מאיצה תהליכים של מודעות-עצמית ומעניקה הגנה אנרגטית תוך כדי. עוזרת ותומכת במצבי פרידה או כל התמודדות אחרת עם כאב. בשימוש מתמשך בה, בעיקר כשמדובר באבנים חזקות ומלוטשות המשובצות בתכשיטים, עשויים להתחזק הקסם האישי והזוהר השופעים מהאדם. מצוינת לטיפול בעייפות כרונית ותשישות. אבן שפע מובהקת. מחזקת את מערכת העצבים.

ראה תכשיטים

עגלת קניות

שליח עד הבית חינם בכל הזמנה מעל 299 ₪

לא נמצאו מוצרים אשר זמינים לרכישה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.